






3D zīmējumi uz ielām pasaulē ir kļuvuši par populāru un iespaidīgu reklāmas ieroci, ko savu kampaņu ietvaros aizvien biežāk izmanto arī lielie zīmoli. Šāds zīmējums vienmēr pievērš paaugstinātu uzmanību, tāpēc 3D uzvaras gājiens ir sācies. Šīs tehnikas aizsācējs mākslinieks Džulians Bībers sākotnēji veidoja nekomerciālus projektus, taču drīz vien 3D zīmējumu potenciālu pamanīja vācu mākslinieku pāri Edgars Millers-Manfreds Štāders un Marions Ruthards-Gregora Vozika, kuri sāka veidot 3D reklāmas uz ielām. Šobrīd šajā tehnikā reklāmas izstrādātas tādiem zīmoliem kā Nike, Grants u.c. 3D efekts tiek panākts viltīgi operējot ar attēla perspektīvu, kas ļauj no noteikta leņķa to ieraudzīt kā telpisku objektu. Lai to panāktu, iepriekš nepieciešams izstrādāt rasējumu, kurš pēc tam tiek precīzi attiecīgā mērogā pārcelts vidē. Redzot un uzskatot 3D zīmējumus par daudzsološu mediju, 03Emergency jau ir spēris soļus attiecīgajā virzienā Skaties šeit!