
Esam palaiduši Rīgas Miesnieka jaunā apakšbrenda KIKA reklāmas kampaņu. Produktu līnija pilnīgi jauna, tāpēc svarīgi bija atstāt labu un atmiņā paliekošu pirmo iespaidu uz potenciālo pircēju. Darbs bija pamatīgs - sākot no mazas recepšu grāmatiņas un beidzot ar video klipu izstrādi, turklāt ikvienā no reklāmas materiāliem vajadzēja skaidri lasīties KIKA pamatuzstādījumam - viegli pagatavojams, garšīgs, tāds, kas liek maltītei iespiesties atmiņā. Idejai bija jābūt gana fleksiblai, lai tā spētu apkalpot gan svaigo, gan marinēto, gan gatavo KIKA produkciju. Lūk, ko mēs izdomājām - mēs kampaņas centrā izvirzījām Istabas šefpavāru Uldi Brūderi, kurš mums pastāsta, cik viegli pagatavot KIKA vistas gaļu, ka principā ikviens ar KIKA var būt šefpavārs. Paralēli kampaņai arī pašu Uldi būsim padarījuši par lielāku zvaigzni. Ne velti vēlāk Rīgas Miesnieks uzaicināja Uldi servēt viņu korporatīvo klientu pasākumu. Diezgan daudz labas lietas ar vienu šāvienu.