ceturtdiena, augusts 27

Case study



7guru nopublicējām šādu case study

Swedbank līzings, lai veicinātu savas mājas lapas www.lizings.lv apmeklētību, izmanto netradicionālus mārketinga komunikācijas veidus. Viena no jau veiktajām aktivitātēm ir www.labiauto.lv, caur kuru tās apmeklātājs nonāk uz www.lizings.lv.
Mēs realizējām minētās mājas lapas atpazīstamības veicināšanas kampaņu.

Kampaņas uzdevums
Palielināt www.lizings.lv katalogā pieejamo automašīnu pārdošanu, izmantojot nestandarta mārketinga komunikācijas veidus.

Problēma
Situācijai valstī pasliktinoties, cilvēki daudz apdomīgāk plāno tādus lielus pirkumus kā auto iegāde. Viņi ir jāiedrošina un viņiem ir jādara zināms, ka Swedbank to lieliski saprot un tāpēc ir sākusi piekopt attiecīgu cenu politiku, kas paver lieliskas iespējas tieši tagad.

Mūsu risinājums
Mēs piedāvājām izstrādāt partizānu reklāmu, proti, izgatavot īpašas monētas, kas no attāluma līdzinātos divu latu monētai. Tās saturētu informāciju par ļoti izdevīgu piedāvājumu, ko komunicētu precīzs un asprātīgs sauklis un norādi uz mājas lapu. Pēc tam monētas tiktu izmētātas pa auto stāvvietām pie lielveikaliem. Tas būtu kampaņas pirmais posms. Otrais paredzētu uzfilmēt ar slēpto kameru cilvēku reakcijas pēc tam, kad viņi pacēluši monētu un no uzfilmētā materiāla izgatavot atraktīvu klipu, ko palaist interneta vidē (www.youtube.com). Swedbank pārstāvjiem izrādot ieinteresētību, kampaņa ieraudzīja dienas gaismu un drīz vien, uzrādot pozitīvus rezultātus, priecēja kā pašu Swedbank, tā arī mūs.

Kampaņa norisinājās no 10. līdz 20. jūlijam lielveikalu auto stāvvietās un virtuālajā vidē.

Rezultāti
Kampaņas 10 dienās lapas www.labiauto.lv unikālie apmeklējumi palielinājās par 88%, salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi. Katrs trešais, kas pacēla monētu, ieskatījās uz tās norādītajā mājas lapā.