

Apstākļu spiestiem reizēm nākas darīt neierastas lietas. Arī mūsu klientam Swedbank līzings šajos laikos jāizvēlas uzņemties nebijušus pienākumus, proti, auto tirdzniecību.
Bija pienācis izpārdošanas laiks – 3 dienu akcija Jāņu nedēļā. Komunikācijā vajadzēja iztikt bez norādēm uz skaitiem un procentiem.
Kampaņas ziņu varētu uzskatīt, maigi izsakoties, par nedaudz pārspīlētu, tomēr komplektā ar labu un laikā ierobežotu piedāvājumu, precīzi izvēlētu un uzrunātu mērķa grupu un komunikācijas kanāliem (Swedbankas klientu bāze, e -pasts bankas darbiniekiem ar aicinājumu pārsūtīt draugiem, radiem, paziņām) atdeve bija iespaidīga.
Pārdošanas rezultāti krietni virs plānotā.
Priecē, ka izpārdošanas dienās tika pirkti arī tādi auto, kuriem nebija piemērotas pazeminātās cenas. Iezīmējās pat tādas kā pēdējā brīža pazīmes – tagad vai nekad!
Gribas uzsvērt, ka kampaņas realizācijas budžets nepārsniedza
četrciparu skaitli.
Kā līdz šim neizmantots mediju risinājums kampaņās jāmin 10 sek. radio klips divās radio stacijās. Tas skanēja katru stundu rīta un vakara “braucamajos laikos” kampaņas pirmajā un pēdējā dienā. Priekšrocības: frekvence, radio klips ārpus reklāmas bloka un mazs budžets.