Patlaban, kad iedzīvotāji cenšas ietaupīt, kas izpaužas mazākā patēriņā (mazumtirdzniecības patēriņa kritums 25 %), ražotājiem tomēr ir vēlme noturēt vai pat palielināt pārdošanas apjomus. Protams, doma apsveicama, tomēr aktuāls paliek jautājums, kā to izdarīt, kas būtu tas svarīgākais, kas klientam būtu jāpasaka, lai pievērstu sava produkta pirkšanai.
Pieredze rāda, ka noturēt pārdošanas apjomus vispārēja krituma apstākļos var ar akcijām un speciālajiem piedāvājumiem.
Kā parādījuši pirmie Rīgas Miesnieka Rakveres Cīsiņu pārdošanas veicināšanas akcijas starprezultāti vismaz komunikāciju ziņā ir sasniegti atzīstami rezultāti, kas liek domāt, ka arī pārdošanas rezultātiem vajadzētu būt uz mērķēto pusi. Tas, ka mājas lapas miesnieks.lv apmeklējums akcijas pirmajās nedēļās palēcies aptuveni par 20 reizēm (parasti 40 - 50 apmeklējumi dienā, tagad ap 1000) un tas, ka divās nedēļās akcijā reģistrējušies virs 12 000 dalībnieku, jau ir visai daiļrunīgs fakts.
Turklāt radio klips, spriežot pēc atsauksmēm, jau kļuvis pat par dungojamo dziesmiņu "Hops, un gatavs!"